Jdi na obsah Jdi na menu
 


Názor na odlišnou geometrii přední kyvné vidlice.

22. 9. 2008

Rozdíl vidlí mezi 505 a 502 je známý a popsaný na jinem webu i s fotkami. Dle dostupných informací by měla být díky o něco jiné přední geometrii jízda stabilnější a přijemnější. Podle mých zkušeností se ale přesunutí čepu kyvné vydlice do osy od tyče řízení nijak výrazně neprojevila. Jen když dám plný rejd a přejedu nějakou tu nerovnost tak mi přední kolo škrtá o karoserii což je nepříjemné a hlučné. Má první rikša měla z neznámeho důvodu vydli z 502 tak to mohu snad posoudit, ale zmněnu jsem nezaregistroval. Nicméně je to můj osobní dojem a musíme alepoň uznat že technici ve vyvojovém centru pracovali na zdokonalení již tak dokonaleho stroje, jaky bezesporu rikša na svou dobu byla.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

kmitani

(futurak, 21. 4. 2009 23:36)

hele ja ted privez riksu a rizeni se mi pri rychlosti nad 20km totalne rozkmita. musim to drzet hodne silne. budou to rozhodne gumy kloubu silentblocky kloubu vidlice ale vitam kazdou radu futurak@futurak.com

predna vidlica na rikšu

(miro, 18. 11. 2008 9:30)

Vidlica z 505 ma velký vlyv na jazdu.Rikša ide kludne,netaha do boku. Vidla z 502 taha,kmita atd. Je fakt,že original rikšova vidla pri zatočení do boku drhne o karoseriu. Miro